Multimedia

AΠΕ-ΜΠΕ / ΓΙΩΤΑ ΚΟΡΜΠΑΚΗ

Με κάθε μέσο προσπαθούν να σβήσουν τη φωτιά που τους καιει για ...

Κυριακή, 26 Αυγούστου 2007 16:38

Με κάθε μέσο προσπαθούν να σβήσουν τη φωτιά που τους καιει για τρίτη μέρα οι κάτοικοι του Νομού Ηλείας.