Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΑΛΑΣΚΑΣ

Απεργία πείνας πραγματοποιούν εργαζόμενοι στην ΕΥΑΘ, έξω από την πύλη της ΔΕΘ ...

Παρασκευή, 07 Σεπτεμβρίου 2007 17:16

Απεργία πείνας πραγματοποιούν εργαζόμενοι στην ΕΥΑΘ, έξω από την πύλη της ΔΕΘ στη συμβολή των οδών Τσιμισκή και Αγγελάκη, με αίτημα την «εξομάλυνση» του εργασιακού κλίματος στην εταιρία.