Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΠΑΥΛΟΣ ΜΑΚΡΙΔΗΣ

Στιγμιότυπο από τους πανηγυρισμούς των οπαδών της Νέας Δημοκρατίας στο εκλογικό κέντρο ...

Κυριακή, 16 Σεπτεμβρίου 2007 20:01

Στιγμιότυπο από τους πανηγυρισμούς των οπαδών της Νέας Δημοκρατίας στο εκλογικό κέντρο του κόμματος στην Θεσσαλονίκη, μετά τα αποτελέσματα των Exit Poll.