Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΝΙΚΟΣ ΜΑΚΡΗΣ

Τη μοναξιά της κορυφής απολαμβάνει η ΑΕΚ μετά την ολοκλήρωση της 3ης ...

Δευτέρα, 01 Οκτωβρίου 2007 09:03

Τη μοναξιά της κορυφής απολαμβάνει η ΑΕΚ μετά την ολοκλήρωση της 3ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκας. Η Ένωση με το επιβλητικό 4-0 επί του Λεβαδειακού ξέφυγε τέσσερις βαθμούς από τον Ολυμπιακό.