Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΑΪΤΑΣ

Στιγμιότυπο από τον «24ο Γύρο της Πάρνηθας». Τον αγώνα διοργάνωσε ο Ελληνικός ...

Δευτέρα, 01 Οκτωβρίου 2007 09:23

Στιγμιότυπο από τον «24ο Γύρο της Πάρνηθας». Τον αγώνα διοργάνωσε ο Ελληνικός Ορειβατικός Σύλλογος Αχαρνών δίνοντας φέτος μια μορφή διαμαρτυρίας και συμμετοχής στη θλίψη που προκάλεσε η καταστροφική πυρκαγιά, αλλά και συμμετοχής στην χαρά της αισιόδοξης προοπτικής αναγέννησης του καμένου βουνού.