Multimedia

EPA / INGO WAGNER

Αυτό που περίμενε χρόνια ο Ολυμπιακός, δηλαδή την παρθενική εκτός έδρας νίκη ...

Πέμπτη, 04 Οκτωβρίου 2007 10:13

Αυτό που περίμενε χρόνια ο Ολυμπιακός, δηλαδή την παρθενική εκτός έδρας νίκη στο Τσάμπιονς Λιγκ το πέτυχε χθες στη Βρέμη. Σε παιχνίδι για τη 2η αγωνιστική του 3ου ομίλου νίκησε 3-1 τη Βέρντερ μέσα στο «Βεσερστάντιον», ανατρέποντας το εις βάρος του 1-0.