Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Αυτό που περίμενε χρόνια ο Ολυμπιακός, δηλαδή την παρθενική εκτός έδρας νίκη στο Τσάμπιονς Λιγκ το πέτυχε χθες στη Βρέμη. Σε παιχνίδι για τη 2η αγωνιστική του 3ου ομίλου νίκησε 3-1 τη Βέρντερ μέσα στο «Βεσερστάντιον», ανατρέποντας το εις βάρος του 1-0.