Multimedia

EPA / PATRICK PLEUL

Το Φεστιβάλ Μπύρας του Μονάχου τελείωσε χθες έχοντας σημειώσει ένα νέο ρεκόρ-μέσα ...

Δευτέρα, 08 Οκτωβρίου 2007 00:00

Το Φεστιβάλ Μπύρας του Μονάχου τελείωσε χθες έχοντας σημειώσει ένα νέο ρεκόρ-μέσα σε 16 ημέρες καταναλώθηκαν 6,7 εκατ. λίτρα μπύρας, ήτοι 10% περισσότερο απ’ ότι το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Εξόν από τα αλλαντικά, τα κρεατικά και τα κοτόπουλα, οι επισκέπτες κατανάλωσαν επίσης και διπλάσια ποσότητα αυγών από πέρυσι.