Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΩΤΙΑΔΗΣ

Έβρεξε γκολ στην Τούμπα στο διάστημα 6'-9' όπου ο ΠΑΟΚ κέρδιζε τον ...

Δευτέρα, 08 Οκτωβρίου 2007 02:33

Έβρεξε γκολ στην Τούμπα στο διάστημα 6'-9' όπου ο ΠΑΟΚ κέρδιζε τον ΟΦΗ με 2-1 αν και ήταν πίσω στο σκορ, αλλά οι Κρητικοί κατάφεραν τελικά να αποσπάσουν τον βαθμό της ισοπαλίας (2-2). Το πρώτο δεκάλεπτο της αναμέτρησης ήταν από τα ωραιότερα που έχουν καταγραφεί τα τελευταία χρόνια.