Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΠΕΛΤΕΣ

Συλλαλητήριο στο κέντρο της Αθήνας έκαναν σήμερα φοιτητές διαμαρτυρόμενοι για το νέο ...

Πέμπτη, 18 Οκτωβρίου 2007 15:20

Συλλαλητήριο στο κέντρο της Αθήνας έκαναν σήμερα φοιτητές διαμαρτυρόμενοι για το νέο νόμο για τα ΑΕΙ-ΤΕΙ.