Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΟΡΕΣΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ

Συλλαλητήριο στο κέντρο της Αθήνας έκαναν σήμερα φοιτητές διαμαρτυρόμενοι για το νέο ...

Πέμπτη, 18 Οκτωβρίου 2007 16:29

Συλλαλητήριο στο κέντρο της Αθήνας έκαναν σήμερα φοιτητές διαμαρτυρόμενοι για το νέο νόμο για τα ΑΕΙ-ΤΕΙ. Οι φοιτητές κρατούσαν πανό και τα πλακάτ, ενώ ορισμένοι είχαν ντυθεί στα μαύρα και είχαν αλυσοδέσει συμβολικά έναν συμφοιτητή τους, θέλοντας να δείξουν με αυτό τον τρόπο, όπως είπαν, ότι οι φοιτητές των δημοσίων πανεπιστημίων, είναι όμηροι των ιδιωτικών.