Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΥΡΩΝΑ

Δυναμικό «παρών» στον καθιερωμένο ετήσιο ποδηλατικό γύρο που διοργάνωσε ο Οργανισμός Νεολαίας ...

Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2007 00:00

Δυναμικό «παρών» στον καθιερωμένο ετήσιο ποδηλατικό γύρο που διοργάνωσε ο Οργανισμός Νεολαίας και Αθλησης του δήμου Αθηναίων, με φετινό κεντρικό σύνθημα «Ανοίγουμε δρόμο στο ποδήλατο -προστατεύουμε το περιβάλλον», έδωσαν χθες το πρωί χιλιάδες ποδηλάτες στο κέντρο της Αθήνας.