Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΠΑΥΛΟΣ ΜΑΚΡΙΔΗΣ

Το ντέρμπι των «αιωνίων» της Θεσσαλονίκης είχε χρώμα κίτρινο. Με μεγάλο πρωταγωνιστή ...

Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2007 01:33

Το ντέρμπι των «αιωνίων» της Θεσσαλονίκης είχε χρώμα κίτρινο. Με μεγάλο πρωταγωνιστή τον Σέρχιο Κόκε, ο Αρης νίκησε τον ΠΑΟΚ με 3-1 και ανέβηκε ακόμη πιο πολύ στο βαθμολογικό πίνακα.