Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Στο αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης «έρχεται» την Παρασκευή το χρυσό μακεδονικό στεφάνι που «επαναπατρίστηκε» τον περασμένο Μαρτιο από το μουσείο Πώλ Γκετύ του Λος Αντζελες. Το μακεδονικό στεφάνι του 4ου π.Χ αιώνα θα «φέρει ως δώρο» στη Θεσσαλονίκη -σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Πολιτισμού- ο νέος ΥΠΠΟ Μιχάλης Λιάπης με την ευκαιρία της πρώτης του επίσκεψης στην πόλη από την ανάληψη των καθηκόντων του πριν από δύο μήνες.