Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΟΓΙΑΝΝΗ

03/02: Η υπουργός Παιδείας Μ. Γιαννάκου, μιλώντας στη Σύνοδο των πρυτάνεων όλων ...

Παρασκευή, 14 Δεκεμβρίου 2007 15:56

03/02: Η υπουργός Παιδείας Μ. Γιαννάκου, μιλώντας στη Σύνοδο των πρυτάνεων όλων των ΑΕΙ της χώρας, δήλωσε ότι θα δοθεί στους πρυτάνεις ένα νομοσχέδιο λιτό, που θα παρέχει πλήρη αυτοδιοίκηση στα ΑΕΙ, τετραετείς συμφωνίες που θα συνάπτουν τα ΑΕΙ με το υπουργείο, οικονομική ευελιξία για τη διευκόλυνση των διαδικασιών, περισσότερες ελευθερίες και δυνατότητα σύνταξης εσωτερικών κανονισμών από τα ίδια τα ΑΕΙ. Στις 28/2, υπερψηφίστηκε στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, από τους βουλευτές της κυβέρνησης, το νομοσχέδιο για τα ΑΕΙ.