Multimedia

EPA / STR

Με ήττα ολοκλήρωσε η Λάρισα τις υποχρεώσεις της στον 1ο όμιλο του ...

Παρασκευή, 21 Δεκεμβρίου 2007 02:56

Με ήττα ολοκλήρωσε η Λάρισα τις υποχρεώσεις της στον 1ο όμιλο του Κυπέλλου UEFA Η ομάδα του Γιώργου Δώνη, η οποία είχε αποκλειστεί από τη συνέχεια, ηττήθηκε 3-1 από τη Νυρεμβέργη, σε αναμέτρηση για την 5η και τελευταία αγωνιστική του γκρουπ, η οποία διεξήχθη στο «Πανθεσσαλικό» του Βόλου, και έμεινε χωρίς βαθμό στην τελευταία θέση του ομίλου.