Multimedia

EPA / JUAN CARLOS HIDALGO

Στο τρίτο λεπτό των καθυστερήσεων η Ατλέτικο Μαδρίτης νίκησε τον Παναθηναϊκό με ...

Παρασκευή, 21 Δεκεμβρίου 2007 03:01

Στο τρίτο λεπτό των καθυστερήσεων η Ατλέτικο Μαδρίτης νίκησε τον Παναθηναϊκό με 2-1 και τερμάτισε πρώτη στον όμιλο, με τους «πράσινους» να ακολουθούν στη δεύτερη θέση. Στο 34΄ ο Παναθηναϊκός άνοιξε το σκορ με καταπληκτικό διαγώνιο σουτ του Σαλπιγγίδη, ο οποίος δέχτηκε την μπαλιά από τον Μάτος.