Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΤΘΑΙΟΣ

25/3: Στον 32ο τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας, ο οποίος διεξήχθη στο ΟΑΚΑ, ...

Παρασκευή, 21 Δεκεμβρίου 2007 11:02

25/3: Στον 32ο τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας, ο οποίος διεξήχθη στο ΟΑΚΑ, ο Παναθηναϊκός νίκησε τον ΑΓΟ Ρεθύμνου, ομάδα της Α2 ανδρών, με 87-48 και κατέκτησε για δέκατη φορά (και τρίτη διαδοχική) τον τίτλο. Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς πανηγύρισε το 4ο Κύπελλο ως προπονητής του Παναθηναϊκού, ενώ ο Φραγκίσκος Αλβέρτης (φώτο) έγινε ο μοναδικός εν ενεργεία παίκτης, ο οποίος είχε οκτώ συμμετοχές σε τελικούς και έξι τίτλους Κυπέλλου.