Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΓΙΩΤΑ ΚΟΡΜΠΑΚΗ

Σε συμβολικό αποκλεισμό των διοδίων της Πάτρας προχώρησαν οι φορείς της πόλης, ...

Τετάρτη, 16 Ιανουαρίου 2008 13:12

Σε συμβολικό αποκλεισμό των διοδίων της Πάτρας προχώρησαν οι φορείς της πόλης, διαμαρτυρόμενοι έτσι για το δρόμο Πατρών-Κορίνθου, όπου τα τελευταία δύο εικοσιτετράωρα έχουν χάσει τη ζωή τους οκτώ άνθρωποι σε τροχαία ατυχήματα.