Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΚΙΑΟΥ

Τριήμερο εκδηλώσεων πραγματοποιείται από τους δήμους Ελληνικού, Αλίμου, Αργυρούπολης και Γλυφάδας στο ...

Παρασκευή, 18 Ιανουαρίου 2008 14:52

Τριήμερο εκδηλώσεων πραγματοποιείται από τους δήμους Ελληνικού, Αλίμου, Αργυρούπολης και Γλυφάδας στο πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού από 18-20 Ιανουαρίου, με αίτημα το πρώην αεροδρόμιο να γίνει χώρος πρασίνου. Σήμερα, μαθητές από τους παραπάνω δήμους, παράλληλα με τη δενδροφύτευση συμμετείχαν σε συναυλία στο πρώην ανατολικό αεροδρόμιο.