Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Τριήμερο εκδηλώσεων πραγματοποιείται από τους δήμους Ελληνικού, Αλίμου, Αργυρούπολης και Γλυφάδας στο πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού από 18-20 Ιανουαρίου, με αίτημα το πρώην αεροδρόμιο να γίνει χώρος πρασίνου. Σήμερα, μαθητές από τους παραπάνω δήμους, παράλληλα με τη δενδροφύτευση συμμετείχαν σε συναυλία στο πρώην ανατολικό αεροδρόμιο.