Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Διαδήλωση για την «διαφύλαξη του συνταγματικού ονόματος» πραγματοποίησαν χθες το βράδυ έξι χιλιάδες πολίτες στο κέντρο των Σκοπίων. Οι συγκεντρωμένοι κρατούσαν σημαίες της ΠΓΔΜ και σημαίες με το αστέρι της Βεργίνας, ενώ τα συνθήματα που κυριάρχησαν ήταν «το όνομα είναι ιερό και δεν το αλλάζουμε», «η Μακεδονία είναι ότι έχουμε και δεν έχουμε». Τη συγκέντρωση όπως μετέδωσαν τα ΜΜΕ των Σκοπίων διοργάνωσαν η μη κυβερνητική οργάνωση «Οι νέοι γνωρίζουν» και «ομάδα διανοούμενων».