Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΑΪΤΑΣ

Εργαζόμενοι στην Τράπεζα της Ελλάδος έχουν συγκεντρωθεί έξω από τα κεντρικά γραφεία ...

Δευτέρα, 03 Μαρτίου 2008 15:11

Εργαζόμενοι στην Τράπεζα της Ελλάδος έχουν συγκεντρωθεί έξω από τα κεντρικά γραφεία της τράπεζας τα οποία κατέλαβαν συνδικαλιστές διαμαρτυρόμενοι για το ασφαλιστικό.