Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΓΟΥΛΙΕΛΜΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ

Ο δήμαρχος Αθηναίων Νικήτας Κακλαμάνης εγκαινίασε τον κινητό σταθμό Ενημέρωσης του Δήμου, ...

Δευτέρα, 03 Μαρτίου 2008 17:20

Ο δήμαρχος Αθηναίων Νικήτας Κακλαμάνης εγκαινίασε τον κινητό σταθμό Ενημέρωσης του Δήμου, με αποστολή να καταγράφει τα προβλήματα, και τις ανησυχίες των πολιτών, και ταυτόχρονα να τους ενημερώνει για τα έργα που υλοποιούνται από το Δήμο.