Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΠΑΥΛΟΣ ΜΑΚΡΙΔΗΣ

Καλύτερος ο Αρης, νίκησε 1-0 το Λεβαδειακό και έκανε ένα ακόμη σημαντικό ...

Τρίτη, 11 Μαρτίου 2008 11:59

Καλύτερος ο Αρης, νίκησε 1-0 το Λεβαδειακό και έκανε ένα ακόμη σημαντικό βήμα για την κατάκτηση της τέταρτης θέσης στο πρωτάθλημα. Οι φιλοξενούμενοι «φωνάζουν» για τη διαιτησία του Γερμανάκου και στην ανακοίνωση που εξέδωσαν κάνουν λόγο για «παρέες διαιτητών που δεν θα μείνουν ατιμώρητες».