Multimedia

EPA / JEAN YVES DESFOUX

Το νέο γαλλικό υποβρύχιο «Le Terrible» (τρομερός) θα τεθεί σε λειτουργία το ...

Παρασκευή, 21 Μαρτίου 2008 16:16

Το νέο γαλλικό υποβρύχιο «Le Terrible» (τρομερός) θα τεθεί σε λειτουργία το 2010. Είναι εξοπλισμένο με 16 διηπειρωτικούς βαλλιστικούς πυραύλους M-51 βεληνεκούς 8.000 χλμ.