Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Αντιπολεμικό συλλαλητήριο, με συναυλία της ορχήστρας «Μ. Θεοδωράκης» στο Σύνταγμα και πορεία στην αμερικανική πρεσβεία, πραγματοποίησαν το Σάββατο εκατοντάδες πολίτες με κεντρικό σύνθημα «Πέντε χρόνια κατοχής στο Ιράκ είναι πολλά». Το συλλαλητήριο διοργανώθηκε στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Δράσης κατά του Πολέμου από τις ανώτατες συνδικαλιστικές οργανώσεις ΓΣΕΕ - ΑΔΕΔΥ κοινωνικούς φορείς, κινήματα ειρήνης και κοινότητες μεταναστών.