Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Κατόπιν οδηγιών από το υπουργείο Εξωτερικών, η πρέσβης της Ελλάδας στην ΠΓΔΜ, ...

Δευτέρα, 31 Μαρτίου 2008 10:47

Κατόπιν οδηγιών από το υπουργείο Εξωτερικών, η πρέσβης της Ελλάδας στην ΠΓΔΜ, Αλεξάνδρα Παπαδοπούλου, προέβη χθες το βράδυ σε έντονο διάβημα διαμαρτυρίας προς το υπουργείο Εξωτερικών της ΠΓΔΜ για τις προκλητικές αφίσες με παραποιημένη την ελληνική σημαία, που αναρτήθηκαν σε δρόμους των Σκοπίων. Προσβάλλοντας το εθνικό σύμβολο της Ελλάδας, οι αφίσες απεικόνιζαν την ελληνική σημαία με τη σβάστικα στη θέση του χριστιανικού σταυρού.