Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΑΪΤΑΣ

Νοσοκομειακοί γιατροί πραγματοποίησαν συγκέντρωση έξω από το Υπουργείο Υγείας διαμαρτυρόμενοι για την ...

Παρασκευή, 11 Απριλίου 2008 14:50

Νοσοκομειακοί γιατροί πραγματοποίησαν συγκέντρωση έξω από το Υπουργείο Υγείας διαμαρτυρόμενοι για την μη καταβολή υπερωριών τους.