Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΚΙΑΟΥ

Αρκετοί Αθηναίοι βγήκαν στο δρόμο το Σάββατο διαμαρτυρόμενοι για τα αυτοκίνητα πάνω ...

Δευτέρα, 14 Απριλίου 2008 12:12

Αρκετοί Αθηναίοι βγήκαν στο δρόμο το Σάββατο διαμαρτυρόμενοι για τα αυτοκίνητα πάνω στα πεζοδρόμια και τη δυσκολία μετακίνησης στην πόλη. Η ενέργεια διοργανώθηκε από την Πρωτοβουλία Κατοίκων Εξαρχείων και το σύλλογο «Πεζή».