Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Κάτοικοι των Εξαρχείων έκαναν χθες πορεία προς το Δημαρχείο και πέταξαν τα σκουπίδια που είχαν μαζέψει την Κυριακή το πρωί από το λόφο του Στρέφη. Η διαμαρτυρία οργανώθηκε από την Πρωτοβουλία Κατοίκων Εξαρχείων και συμμετείχαν και κάτοικοι της Κυψέλης με αίτημα την προστασία της Αλεπότρυπας.