Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΓΙΩΤΑ ΚΟΡΜΠΑΚΗ

Την Πάτρα διέσχισαν ιππείς, οι οποίοι ξεκίνησαν την Δευτέρα από τους Δελφούς ...

Τετάρτη, 16 Απριλίου 2008 16:30

Την Πάτρα διέσχισαν ιππείς, οι οποίοι ξεκίνησαν την Δευτέρα από τους Δελφούς για να καταλήξουν στις 19 Απριλίου 2008 στη Ζαχάρω Ηλείας. Την πορεία διοργανώνει η πανελλήνια εταιρεία «Ατρόμητοι Ιππείς» που σκοπό έχει να αφυπνίσει συνειδήσεις καθώς είναι πρόσφατες οι μνήμες από τις καταστροφικές πυρκαγιές τις Ηλείας.