Multimedia

REUTERS / ERIK DE CASTRO

Ποσοστό μεγαλύτερο και του 20% στο σύνολο των αμερικανών στρατιωτών, που εγκαταλείπουν ...

Παρασκευή, 18 Απριλίου 2008 11:08

Ποσοστό μεγαλύτερο και του 20% στο σύνολο των αμερικανών στρατιωτών, που εγκαταλείπουν το Ιράκ, ή το Αφγανιστάν, έχουν στη συνέχεια ψυχολογικό πρόβλημα που πολλάκις λαμβάνει τη μορφή της βαρειάς κατάθλιψης και από αυτούς, ούτε οι μισοί δεν υποβάλλονται σε μία θεραπεία, τονίστηκε στην έκθεση του ομίλου «ΡΑΝΤ» η οποία δημοσιοποιήθηκε χθες στην Ουάσινγκτον και στηρίχθηκε στα ευρήματα ερωτηματολογίων προς 1.965 επαναπατρισθέντες. Ας σημειωθεί ότι μετά τα τέλη του έτους 2001 στις ανωτέρω δύο χώρες έχουν υπηρετήσει -για βραχύτερο ή μακρύτερο χρονικό διάστημα- συνολικώς 1,6 εκατομμύριο αμερικανοί στρατιώτες.