Multimedia

EPA / ROBIN UTRECHT

Στο πρωτάθλημα μπορεί να μην τα πήγε και τόσο καλά (6η θέση), ...

Τρίτη, 29 Απριλίου 2008 12:21

Στο πρωτάθλημα μπορεί να μην τα πήγε και τόσο καλά (6η θέση), παρ' όλα αυτά η Φέγενορντ κατέκτησε το Κύπελλο Ολλανδίας, καθώς στο σημερινό τελικό νίκησε 2-0 τη Ρόντα. Η ομάδα του Ρότερνταμ «καθάρισε» το ματς στο πρώτο ημίχρονο με τέρματα των Λάντζαατ (8΄) και Γκούζμαν (36΄).