Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Με τον εντυπωσιακότερο τρόπο κατέκτησε το φετινό πρωτάθλημα της Α1 βόλεϊ ανδρών ο Ηρακλής, που, παρά το μειονέκτημα έδρας, «σκούπισε» με 3-0 νίκες τον Παναθηναϊκό. Ο «γηραιός», στον τρίτο τελικό, που διεξήχθη χθες το βράδυ στο κλειστό της Γλυφάδας, επικράτησε των «πρασίνων» με 3-1 (24-26, 27-25, 25-22, 25-21) σετ και πλέον ετοιμάζεται για τη φιέστα της κατάκτησης του τέταρτου πρωταθλήματος της ιστορίας του και δεύτερου συνεχόμενου.