Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΡΝΤΑΧΑΣ

Με τον εντυπωσιακότερο τρόπο κατέκτησε το φετινό πρωτάθλημα της Α1 βόλεϊ ανδρών ...

Τετάρτη, 30 Απριλίου 2008 16:23

Με τον εντυπωσιακότερο τρόπο κατέκτησε το φετινό πρωτάθλημα της Α1 βόλεϊ ανδρών ο Ηρακλής, που, παρά το μειονέκτημα έδρας, «σκούπισε» με 3-0 νίκες τον Παναθηναϊκό. Ο «γηραιός», στον τρίτο τελικό, που διεξήχθη χθες το βράδυ στο κλειστό της Γλυφάδας, επικράτησε των «πρασίνων» με 3-1 (24-26, 27-25, 25-22, 25-21) σετ και πλέον ετοιμάζεται για τη φιέστα της κατάκτησης του τέταρτου πρωταθλήματος της ιστορίας του και δεύτερου συνεχόμενου.