Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΣΠΥΡΟΣ ΠΑΝΤΑΖΑΤΟΣ

Στο δεύτερο αγώνα των πλέι οφ ο Πανιώνιος υποδέχθηκε τον Παναθηναϊκό στο ...

Δευτέρα, 05 Μαΐου 2008 12:15

Στο δεύτερο αγώνα των πλέι οφ ο Πανιώνιος υποδέχθηκε τον Παναθηναϊκό στο γήπεδο της Νέας Σμύρνης. Το «τριφύλλι» νίκησε με 1-2. Και τα δύο γκολ πέτυχε ο Μανούτσο.