Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Παναθηναϊκός και Πανιώνιος συνθέτουν από χθες το πρώτο ζευγάρι της ημιτελικής φάσης των πλέι οφ. Οι «πράσινοι» νίκησαν για δεύτερη φορά την Ολύμπια, αυτήν τη φορά μέσα στη Λάρισα με 58-78, ενώ κάτι ανάλογο πέτυχε και ο Πανιώνιος, ο οποίος επικράτησε του Πανελλήνιου με 80-95 μέσα στο κλειστό της Κυψέλης. Στη φωτογραφία οι παίκτες του Πανιώνιου πανηγυρίζουν.