Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΡΝΤΑΧΑΣ

Παναθηναϊκός και Πανιώνιος συνθέτουν από χθες το πρώτο ζευγάρι της ημιτελικής φάσης ...

Τρίτη, 06 Μαΐου 2008 10:54

Παναθηναϊκός και Πανιώνιος συνθέτουν από χθες το πρώτο ζευγάρι της ημιτελικής φάσης των πλέι οφ. Οι «πράσινοι» νίκησαν για δεύτερη φορά την Ολύμπια, αυτήν τη φορά μέσα στη Λάρισα με 58-78, ενώ κάτι ανάλογο πέτυχε και ο Πανιώνιος, ο οποίος επικράτησε του Πανελλήνιου με 80-95 μέσα στο κλειστό της Κυψέλης. Στη φωτογραφία οι παίκτες του Πανιώνιου πανηγυρίζουν.