Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Ελεύθερες αφέθηκαν οι δύο Γιαπωνέζες τουρίστριες που είχαν απαχθεί από ομάδα ενόπλων στην περιοχή της πόλης Μαρίμπ, στην Υεμένη, αφού κρατήθηκαν όμηροι για αρκετές ώρες. Σύμφωνα με τοπικούς αξιωματούχους, οι δύο γυναίκες αφέθηκαν ελεύθερες αφού έγινε παρέμβαση φυλάρχων που έχουν επιρροή στην ομάδα των ενόπλων απαγωγέων. Οι δύο γυναίκες είχαν απαχθεί από τους ενόπλους, το μεσημέρι, κοντά στον αρχαιολογικό χώρο της Μαρίμπ, ανατολικά της Σανάα.