Multimedia

REUTERS / KHALED ABDULLAH

Ελεύθερες αφέθηκαν οι δύο Γιαπωνέζες τουρίστριες που είχαν απαχθεί από ομάδα ενόπλων ...

Πέμπτη, 08 Μαΐου 2008 15:18

Ελεύθερες αφέθηκαν οι δύο Γιαπωνέζες τουρίστριες που είχαν απαχθεί από ομάδα ενόπλων στην περιοχή της πόλης Μαρίμπ, στην Υεμένη, αφού κρατήθηκαν όμηροι για αρκετές ώρες. Σύμφωνα με τοπικούς αξιωματούχους, οι δύο γυναίκες αφέθηκαν ελεύθερες αφού έγινε παρέμβαση φυλάρχων που έχουν επιρροή στην ομάδα των ενόπλων απαγωγέων. Οι δύο γυναίκες είχαν απαχθεί από τους ενόπλους, το μεσημέρι, κοντά στον αρχαιολογικό χώρο της Μαρίμπ, ανατολικά της Σανάα.