Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΟΓΙΑΝΝΗ

Σε οριακό σημείο βρίσκεται η κατάσταση με τα υγρά καύσιμα, καθώς λόγω ...

Δευτέρα, 12 Μαΐου 2008 11:28

Σε οριακό σημείο βρίσκεται η κατάσταση με τα υγρά καύσιμα, καθώς λόγω της συνεχιζόμενης απεργίας των ιδιοκτητών βυτιοφόρων, έχει «στεγνώσει» η πλειοψηφία των πρατηρίων, κυρίως σε αμόλυβδη και ντίζελ κίνησης, σε Αττική και Περιφέρεια, με αποτέλεσμα οι οδηγοί να αντιμετωπίζουν το ενδεχόμενο να μείνουν με άδειο ρεζερβουάρ. Παράλληλα από το ξημέρωμα σήκωσαν χειρόφρενο και οι οδηγοί ταξί για ένα 24ωρο.