Multimedia

EPA / GARY I ROTHSTEIN

Το αμερικανικό διαστημικό λεωφορείο Discovery εκτοξεύτηκε αργά το Σάββατο (ώρα Ελλάδας) από ...

Δευτέρα, 02 Ιουνίου 2008 15:56

Το αμερικανικό διαστημικό λεωφορείο Discovery εκτοξεύτηκε αργά το Σάββατο (ώρα Ελλάδας) από το Διαστημικό Κέντρο Κένετι στην Φλόροδα για μια 14ημερη αποστολή στο Διάστημα που θα το οδηγήσει στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό (ISS). Στο Discovery επιβαίνουν επτά αστροναύτες , όπως ανακοινώθηκε από τη NASA.