Multimedia

REUTERS / FARS NEWS

Ο ανώτατος ηγέτης του Ιράν Αγιατολάχ Αλί Χαμενεΐ δήλωσε στον ιρακινό πρωθυπουργό ...

Δευτέρα, 09 Ιουνίου 2008 14:45

Ο ανώτατος ηγέτης του Ιράν Αγιατολάχ Αλί Χαμενεΐ δήλωσε στον ιρακινό πρωθυπουργό Νούρι αλ-Μάλικι που πραγματοποιεί σήμερα επίσκεψη στην Τεχεράνη πως το κύριο πρόβλημα που αντιμετωπίζει το Ιράκ είναι η παρουσία των αμερικανικών και άλλων ξένων δυνάμεων στο έδαφός του, μετέδωσε ο ιρανικός κρατικός ραδιοσταθμός.