Multimedia

REUTERS / JOHANNES EISELE

Η Γερμανία ανησυχεί για τη διαμάχη της Γεωργίας με τη Ρωσία για ...

Πέμπτη, 26 Ιουνίου 2008 10:56

Η Γερμανία ανησυχεί για τη διαμάχη της Γεωργίας με τη Ρωσία για την περιοχή της Αμπχαζίας, δήλωσε η Καγκελάριος ¶γκελα Μέρκελ, προσθέτοντας ότι το θέμα θα τεθεί στην επικείμενη σύνοδο κορυφής ΕΕ-Ρωσίας. Σε συνέντευξη που έδωσε χθες μαζί με τον πρόεδρο της Γεωργίας, Μιχαήλ Σαακασβίλι, στο Βερολίνο, η Μέρκελ ανέφερε ότι η Γερμανία θεωρεί την περιοχή της Αμπχαζίας ως τμήμα της Γεωργίας.