Multimedia

REUTERS / SERGEI KARPUKHIN

Υποτιμητικά μίλησε για τον ΟΠΕΚ, σε συνέντευξη που παραχώρησε στους «Φαϊνάνσιαλ Τάιμς», ...

Παρασκευή, 27 Ιουνίου 2008 15:09

Υποτιμητικά μίλησε για τον ΟΠΕΚ, σε συνέντευξη που παραχώρησε στους «Φαϊνάνσιαλ Τάιμς», ο Αλεξέι Μίλερ, επικεφαλής του ρωσικού κολοσσού στον τομέα φυσικού αερίου, εκτιμώντας ότι έχει στην πράξη χάσει τον έλεγχο της αγοράς, ενώ, παράλληλα, σκιαγράφησε το όραμά του για τη μελλοντική ανάδειξη της Gazprom ως της πιο ισχυρής ενεργειακής εταιρίας στον πλανήτη. «Τα επόμενα χρόνια, η Gazprom δεν θα είναι απλά και μόνον μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες, αλλά η εταιρία με τη μεγαλύτερη επιρροή στον ενεργειακό επιχειρηματικό κόσμο», είπε, προσθέτοντας ότι στόχος είναι να αγγίξει χρηματιστηριακή αξία ύψους 1 τρισ. δολαρίων.