Multimedia

EPA / KHALED EL-FIQI

Αρχισαν στο Σαρμ ελ Σέιχ της Αιγύπτου οι εργασίες της 11ης διάσκεψης ...

Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2008 11:42

Αρχισαν στο Σαρμ ελ Σέιχ της Αιγύπτου οι εργασίες της 11ης διάσκεψης κορυφής των αρχηγών κρατών και κυβερνήσεων των χωρών της Αφρικανικής Ενωσης, παρουσία και του προέδρου της Ζιμπάμπουε Ρόμπερτ Μουγκάμπε.