Multimedia

EUROKINISSI

Την εκκλησία του Αγίου Νικολάου που έχτισαν Έλληνες ναυτικοί στην πόλη Τέμα, ...

Τετάρτη, 02 Ιουλίου 2008 14:33

Την εκκλησία του Αγίου Νικολάου που έχτισαν Έλληνες ναυτικοί στην πόλη Τέμα, το μεγαλύτερο λιμάνι της Γκάνας, εγκαινίασε χθες ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας κ. Θεόδωρος. Ο ναός του πολιούχου των ναυτικών, ολοκληρώθηκε με την οικονομική βοήθεια του εφοπλιστή Παναγιώτη Τσάκου καθώς και πολλών συνεργατών του.