Multimedia

EPA / SEMAR

Υποβρύχιο που μετέφερε ναρκωτικά ακινητοποιήθηκε από το μεξικανικό Πολεμικό Ναυτικό στον Ειρηνικό ...

Πέμπτη, 17 Ιουλίου 2008 14:08

Υποβρύχιο που μετέφερε ναρκωτικά ακινητοποιήθηκε από το μεξικανικό Πολεμικό Ναυτικό στον Ειρηνικό Ωκεανό, ανοικτά των ακτών της πολιτείας Οαξάκα.