Multimedia

EPA / MALTON DIBRA

Δύο τάγματα του αλβανικού στρατού αναχώρησαν χθες από το αεροδρόμιο των Τιράνων ...

Παρασκευή, 18 Ιουλίου 2008 10:11

Δύο τάγματα του αλβανικού στρατού αναχώρησαν χθες από το αεροδρόμιο των Τιράνων με προορισμό το Αφγανιστάν και το Τσαντ, στο πλαίσιο διεθνών ειρηνευτικών αποστολών. Στην τελετή που έγινε στο αεροδρόμιο για την αναχώρηση παρέστη και ο Αλβανός πρωθυπουργός, Σαλί Μπερίσα.