Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
«Προς το παρόν, η κρίση έληξε. Βγάλαμε από τους δρόμους τριάντα πέντε χιλιάδες τόνους απορριμάτων», δήλωσε χθες ο Σίλβιο Μπερλουσκόνι, αναφερόμενος στην κατάσταση «εκτάκτου ανάγκης» που είχε δημιουργηθεί με τα σκουπίδια της Νάπολης.