Multimedia

REUTERS / RIA NOVOSTI

Ο ρώσος Πρόεδρος Ντμίτρι Μεντβέντεφ χαρακτήρισε το Σάββατο την κατάσταση στην περιοχή ...

Δευτέρα, 11 Αυγούστου 2008 10:35

Ο ρώσος Πρόεδρος Ντμίτρι Μεντβέντεφ χαρακτήρισε το Σάββατο την κατάσταση στην περιοχή της Νότιας Οσετίας ως «ανθρωπιστική καταστροφή», σύμφωνα με ρωσικά Μέσα Ενημέρωσης. «Αυτοί που είναι υπεύθυνοι για αυτή την ανθρωπιστική καταστροφή θα φέρουν την ευθύνη για ότι έκαναν. Καθήκον μας είναι να βοηθήσουμε να ξεπεραστούν οι συνέπειες αυτής της ανθρωπιστικής καταστροφής», φέρεται να δήλωσε σε αξιωματούχους που κλήθηκαν για να συζητηθεί η αποστολή ανθρωπιστικής βοήθειας προς την αποσχισθείσα από την Γεωργία επαρχία.