Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / INTIME SPORTS

Με το... αριστερό ξεκίνησαν στο Ολυμπιακό τουρνουά μπιτς βόλεϊ οι Βάσω Καραντάσιου ...

Δευτέρα, 11 Αυγούστου 2008 11:26

Με το... αριστερό ξεκίνησαν στο Ολυμπιακό τουρνουά μπιτς βόλεϊ οι Βάσω Καραντάσιου και Βίκυ Αρβανίτη. Η ελληνική ομάδα ήταν μέτρια, οι αθλήτριες μας ήταν αγχωμένες με αποτέλεσμα να ηττηθούν με 0-2 σετ από τις Αυστριακές αδερφές Σβάιγκερ.