Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Με το... αριστερό ξεκίνησαν στο Ολυμπιακό τουρνουά μπιτς βόλεϊ οι Βάσω Καραντάσιου και Βίκυ Αρβανίτη. Η ελληνική ομάδα ήταν μέτρια, οι αθλήτριες μας ήταν αγχωμένες με αποτέλεσμα να ηττηθούν με 0-2 σετ από τις Αυστριακές αδερφές Σβάιγκερ.