Multimedia

REUTERS / PHIL NOBLE

Η Νικόλ Κουκ από τη Μεγάλη Βρετανία κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στον ...

Δευτέρα, 11 Αυγούστου 2008 16:55

Η Νικόλ Κουκ από τη Μεγάλη Βρετανία κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στον αγώνα αντοχής γυναικών της ποδηλασίας δρόμου των Ολυμπιακών του Πεκίνου. Τη δεύτερη θέση κατέλαβε η Σουηδή Εμμα Γιόχανσον και την τρίτη η Ιταλίδα Τατιάνα Γκουντέρτζο.