Multimedia

REUTERS / ALEXANDER DEMIANCHUK

Για τον Α΄ όμιλο του Ολυμπιακού τουρνουά βόλεϊ γυναικών, στο πλαίσιο της ...

Δευτέρα, 11 Αυγούστου 2008 16:44

Για τον Α΄ όμιλο του Ολυμπιακού τουρνουά βόλεϊ γυναικών, στο πλαίσιο της δεύτερης αγωνιστικής ημέρας, η Κούβα νίκησε τις ΗΠΑ με 3-0.